Tuesday, November 24, 2009

Sahabat ku lama ( sahaba2 USM , sekampung juga sePAS)

Dan baru sahja balik dari Janadariah jam 11 malam 24 Nov 2009, hajat nya nak jumpa Roslan Rashid..sahabat USM terjumpa yg lain ..Chief Azizi Kelana Jaya chief masak untuk petugas tabung haji dan Akhi Lutfi Kelana Jaya petugas urusan haji, se lagi InsyaAllah akan jumpa Akhi Ismal Samingin GM sajifelda catering esok insyaAllah.

Dan bersama Akhi Tarmizi sepupu Arizan AJK Kaw PJU setakat ne bantu beliau ambil qurban denganya dan bawak balik Madu Yaman yang terkenal di Mekah.. sementara musim haji ini beliau menjalankan khidmat membantu jemaah haji Malaysia, lokasi di Istanbul Kebab di Ghaza makan malam.



Dengan Ustaz Ridzuan , SU Kawasan Subang, katanya beliau ber tujuh dikalangan sahabat pimpinan Kawasan Subang berurusan sendiri , kos keseluruhan Rm8k sahaja.. singah di Sanna dan Yaman..









Semasa nak berurusan dengan Kounter Pengerluaran TH , Alhamdulilah jumpa pula Mohd Junuh senior USM anak 8 orang tinggal di Bota Kanan.. kali terakhir jumpa beliau di Kajang Taman Mesra semasa beliau buat Master di UKM.. , di tengah gambar zujahnya sedang bercakap dgn Maznah ( terlindung) , lokasi di Dar Gaza - Maktab 75 Tabung Haji..









Jumpa sahabat sekampung ( Kg parit kadir) sebelah rumah tak salah beliau Pangarah JPJ di Ibupejabat Putrajaya terjumpa blog ini berkaitan dengannya , lokasi di ruang Saie berhampiran pintu marwah , masjidilharam.













No comments:

Post a Comment